1 juli!

Hej!
Ni undrar säkert hur allting går här uppe. Jo, det går bara fint. Men vi har inte riktigt fått allting på plats. Jag tänkte att jag skulle göra allting när jag vaknade upp idag. Men solen dök upp som en överraskning. Och det var bara att passa på och gå ut. Det blev en några timmar i solen. Och det kändes riktigt gott, man bara älskar livet igen när solen värmer och man kan få ta på sig bikini. Det uppskattas!
 
   Klarblå himmel=)
 
Kanske jag nu skulle få lite färg i mitt spökliga ljusa tryne.....;)
 
Men som sagt. I alta är vädret extremt oförutsigbart. Mörka moln närmade sig och det var dags för regn.
Jag är iallfall nöjd som katten för den lilla solbrännan jag lyckats fått idag.  Hoppas nu på mer varma sol dagar.
 
När de mörka molnen strömmade in blev jag rastlös. Jag och Jacob begav oss då till gymmet. Där fick jag pumpa mina beniga ben en gång för alla. Jag körde på riktigt hårt och jag känner nu efteråt hur musklerna jublar.
 
Nu är jag hemma och har ätit en massa mat. Potatisklyfter med örretfile. Jag tar mig en kopp kaffe och sedan är det fullt fart här hemma. Det är saker överallt och jag vet inte vart jag ska börja. Men det är nu eller aldrig att få ordning. Man blir lite stressad när det ligger saker överallt.
 
Annars så mår jag bättre. Jacob påpekar att jag blivit piggare. Jag är ingen sur och trött flickvän längre.
Detta är positiva grejer. För jag har inte direkt varit en drömpinne under mina sjuka tider.
 
Och jag hoppas att ni läsare nu kan få SLIPPA få höra hur sjuk jag är hela tiden. Jag tror inte att jag någonsin råkat missa att skriva ordet huvudvärk de senaste 7 månaderna. hahahhahahahah
 
Ni ska veta att jag nu mår BRA=)
 
KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0