One love one heart!

Hej!

Ett snabbt snabbt inlägg. Idag har man inte gjort mycket bara jobbat. Vaknade klockan 0700 imorse. Nu är jag klar trött. Längtar tills imorgon för då ska jag åå läkar undersökning. Men det konstiga är att huvudvärken nu har gått över de senaste dagarna. Det blir kanske bäst med en check ändå. Får se vad resultaten blir

Imorgon börjar man tidigt igen och imorgon ska jag påbörja veckans styrketräning. Först ska vi pumpa ben. Jag skulle ha vart och tränat fotboll idag men hade verkligen ingen energi att springa efter boll idag. Men nästa gång ska jag inte komma undan.


Idag hade jag allt för mycket ekonomi arbete att utföra. Skicka bland annat pengar till mamma och Keisha. Och det känns gott varenda gång och mitt hjärta pumpar extra mycket när jag kan få göra en sådan sak.
Hon mår annars bra och huset står fortfarande. Hon räknar bara ned dagarna tills hon får se sina döttrar igen. Brukar mamma säga varenda gång vi pratar i telefonen.



A family band is forever strong. The distans can never destroy what a mother and daughter have for eachother.
THE ONE HEART!



Kommentarer
Postat av: FeliciaChotnikorn

Gulleunge! säg bara till när du vill ha hjälp med desigen(:

2012-01-24 @ 19:09:58
URL: http://feliciachotnikorn.blogg.se/
Postat av: annika laursen

Jättefint photo;-)och grattis på namnsdagen:-D kram faster annika

2012-01-24 @ 20:55:37
Postat av: Erica

Tack Faster=)<3 Du är bäst!

2012-01-24 @ 23:28:10
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0