Söndagsmodell 2012

God kväll! Nu har jag och alla fått nog. Imorgon ska jag ringa till läkaren angående min konstanta huvudvärk. Snart får vi svar på problemet. Sitter just nu och kollar på Sverige och MKD i handboll. Fan kom igen Sverige.
Idag har jag haft min första söndagsmodell för 2012. Denna gång var det en arbetskamrat. En tjej med utstrålning och karisma. Dessutom så har hon Altas längsta hår.



Dagens verktyg och färger. 1) Brun iliner pen från marykay. 2) Ögonskugga brun och svart
Änvänds med en rund vinkel spetsig borste. Applicera först penseln vid ögonfranslinjen. Sota ut med den bruna färgen. Sedan ha den svarta färgen över detta och ut mot ögonkanten.


Vertyg nr 2. Grönglitter makeup vid ytterkanten på ögat sedan den översta beige rosa ögonskugga över detta. Applicera över hela ögongloben. Och sist men inte minst den vit shimmra ögonskuggan som appliceras innerst vid ögonlocket och längst upp vid ögonbrynet.




Pose 1




Pose 2


pose 3


pose 4


Pose 5


pose 6




Visst är hon vacker. Och henne kommer ni se mer av i sommar;). Visst har man lust att ha så långt hår.
Tack för idag och tack Modell Hege. Det var kul att jobba med dig<3

Nu är det läggdags.
God natt<3

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: tack syrran =) det kommer nya bilder till hans sida varje dag nu och jag måste snart välja ut de bästa till den riktiga cosmodell sidan så skulle vara guld om du kunde hjälpa mig med de ;)

alla som är på hans sida ska inte vara med på cosmodellsidan så det bästa ska vara där bara för att få kunderna att tycka om mig ;)



Krami

2012-01-16 @ 16:25:54
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0