Min Fredagskväll!

Hej hej!

Här ligger man i stugan och är genomförskyld. När jag pratar så kan jag faktiskt höra mig egna jobbiga röst. Eller det känns mest som att jag pratar genom näsan. Idag på jobbet höll jag många gånger på att nysa på kunderna och det hade inte varit särskilt populärt.


Nu har jag hela lördagen och Söndagen att hålla mig varm och ta det lungt. Jag är nämligen ledig hela helgen.
Det känns väldigt skönt. Mindre skönt att jag är alldeles ensam. Jacob är på cup hela helgen. Jag får ta hand om mig själv.

Denna vecka har jag hela tiden fått en extra energikick så fort jag tänker på att solen närmar sig. Det blir lite ljusare för varje dag. Jag kommer att vara som en lite energiboll när solen är tillbaka, får vi hoppas. Herregud vad jag längtar.

Nu tänker jag avsluta min fredag och gå och lägga mig. Men ni får ha en fortsatt fin fredagskväll.
Här kommer en bild på min snygga lillasyster som har varit model.


Hon är min lillasyster..<3 Visst är hon vacker



Hittade den här på humor24.se

George W Bush och Tony Blair står i en bar. En gäst kommer bort och
frågar vad dom pratat om.

"-Ååå, vi lägger planer för 3:de världskriget" säger Bush...

"-Å jäklar" säger gästen. "Hur tänker ni göra?"

"-Vi tänker döda 1 400 000 muslimer och en IT-konsult" säger Bush...
Gästen blir bara stående som ett frågetecken.
"-En IT-konsult...?" säger han. "Varför det? Varför i all världen
ska ni döda en IT-konsult?"

Då klappar George W Bush Tony Blair på axeln och säger:
"-Vad var det jag sa? Ingen kommer att fråga om muslimerna..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0