Mot ljusa dagar!

God kväll!

Nu längtar nästan hela Alta efter solen. Man fungerar inte längre. Jag känner inte igen mig själv. Kanske blir det solarium imorgon.
Imorgon är det redan fredag och jag har åter igen en ledig helg där jag bara kan vila ut.
Äta en massa mat och ta hand om mig själv. Har beställt en massage av Jacob min älskling så det längtar jag till nu.


Det här tar en super glad Erica som ser en glimt av solen vid  lunchrummet;)

Idag har jag haft min första MRL timme som aktiv ledare. Det gick väldigt bra, men blev inte riktigt nöjd med mitt nya program. Den måste jag se mer på och ändra lite. Men kunderna var nöjda som vanligt. Körde hårt med kunderna idag så hoppas de vågar komma tillbaka nästa gång. Annars är det kört.

Jag själv har fruktansvärt träningsvärk från veckans all träning. Imorgon tänkte jag hoppa in och köra lite fotbollsträning. Måste bygga upp konditionen lite. Kondition är ett måste för att orka träna.


Och självklart är energi en rikitgt fokus om man ska orka få kondition.
Fick mina tabletter idag. Dessa tabletter ska ge dig den lilla extra energin. Jag ska nu testa ut dem.
Om de funkar så är de min räddning;)


Fick också den efterlängtade mini rakapparaten från en FHM tävling som jag svarade rätt på.
Lite, flexibel och lätt att ha med sig. Perfekt till en resande fotbollskille som behöver raka sig i farten;)
Den får min älskling<3 Men tidningen, den får jag;)



Såhär såg man ut imorse klockan 08.00. Precis ankommet till jobbet!



Och såhär ser jag ut just nu.....tröttt!
god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0