MINUS 20!

Hej hej!
 
Jag fryser ihjäl. Ja ni hörde, det är 20 minus grader ute. Det är fruktansvärt.  Nu när solen är tillbaka så kommer också kylan.  Min vecka har börjat segt och det blir en träningsfri vecka för att jag ska få min krafter tillbaka. Hoppas eran vecka har börjat bra. 



Imorgon är det första Februar och jag har lyckats hålla mig borta från shoppingen hur bra somhelst.
Det har nu nästan gått en månad shoppingFRI.

En annan glad nyhet är att jag och älsklingen har bokat en spa weekend i Tallin. Vi firar snart 5 år tillsammans och vi ska tillbringa tre dagar i Tallin. Bara han och jag. Det ska bli den bästa avslappning och kärleksfulla resan på länge. Jag längtar<3


Jag ska absolut prova på stenarna ifall de har dem.



Nu är det Bedtime. God natt på er och tack för idag. Vi hörs 1 Ferbruari 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0