Min helg!

Hej hej!

Min helg har gått fortare än förväntat. Igår hade jag och Jacob tacokväll tillsammans med Vanessa och Niklas. Efter taco så drog vi på fest hemma hos Jacobs lagkamrat. Där blev vi nästan hela kvällen innan vi sedan drog på krogen. Det blev en tidig natt eftersom jag skulle på KickOff idag klockan 13. KickOffen håll på i 8 timma. Jag var helt slut när jag kom hem nu vid klockan 20.00. Sista timmen körde vi genomgång på alla olika gruppetimmen där alla hade 5 minuter att presentera sin sport. Och alla skulle vara med och prova på. Det var väldigt, väldigt kul.  Men man blev helt slut.


Nu ligger man med träningsvärk från topp till tå och snart är det läggdags. Imorgon är den en ny arbetsvecka och då kör vi hårt igen. En dag i taget.
Jag har denna vecka tränat varjedag förutom måndagen. Och jag har absolut undangått att shoppa kläder ect.
IM GOOD!


Vanessa and me yesterday =)


Nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan krypa ner i soffan med älsklingen. OBS Grattis Farfar 75 år idag.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0