God Fortsättning!

Hej på er!

Hoppas alla har fått en bra start på det nya året. Livet går ju vidare  det är bara siffran som är annorlunda. Mitt nyårslöfte vara att försöka vakna tidigare så man hinner med sin egentid lite mer. Skulle börjat idag men det var lite omöjligt. Klockan slog i alarm 08.00 men lyckades snoosa till 09.30. Hur lyckas man komma upp.

Idag är min sista dag här hemma tillsammans med familjen. Inatt drar jag mot Alta igen och på torsdag börjar man jobba igen. Jag är laddad och är redo för att jobba.



Idag tog jag en promenad till F&F och blev bjuden på kaffe och fika. Farfar och Farmor är mina stora förebilder. Två starka och kunniga männiksor som har upplevt mycket i sina dagar.

Nu ska jag göra en stor ära för min familj och laga lite god mat. Alltid sorligt att resa bort från dem igen.
Det blir kött och ris eller pasta.


Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0