Comeback!

Hej hej!

Ikväll har jag haft en comeback på fotbollen. Min dag har börjat bra men slutade lite illa. Fick en smäll på näsan så nu har jag ett fint rött märke på näsan. Min första fotbollsträning började ju bra. Men jag hade skit kul.
Har tappat stinget såklart. Men jag kommer att köra så gott jag kan under de få träningar jag kommer att kunna utföra.


Vi ligger just nu och kollar på film på TV. 40 years virgin som den heter. Super bra film och jag bara älskar den.
Imorgon är man ledig så det är lov att ta ett glas vin.
Har inga direkta planer för imorgon bara att jag ska utföra lite saker här hemma, städa och plocka undan.
På kvällen blir det en liten partykvaäll med Älskling och hans fotbollsgäng.



Jag innan träningen. Redo för kamp och roligheter;)



ajajaj. Skratta inte....


Fick mig en frispark iallfall;). Nu ska jag krypa ner och gosa och njuta av mitt glas med rött<3
Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0