Vecka 9

God kväll!

Då har man jobbat sina 6 timmar idag och det gick hur bra som helst. Ute är det storm igen och det blåser kallt.
Här är det inte som i södra delen där det redan har börjat blomstra. Det är orättvisst.


Denna kväll sitter jag ensam i stugan. Jacob har nattjobb ikväll och det innebär att jag ska ligga själv i den nybäddade sängen. Steg för steg börjar vi med vårstädning här hemma. Dessutom väntar vi in svärmor i April så därför måste vi börja tidigt;).


Nu folkens ska jag göra om lite i bloggen. Jag kommer få hjälp av en kompis så var redo för lite förändring här lite senare. Skönt med lite förändring och skönt att få hjälp med detta. Hon är absolut bäst.



Nu ska jag fortsätta äta min Torkad fisk;)
Bra omgega 3.


Vi hörs och god natt;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0