Step by step!

Hej folkens!

Idag morse hörde jag fågel kvitter. Kan jag ha drömt eller har fåglarna faktiskt kommit tillbaka till oss.!?.
Veckorna bara rullar. Imorgon är det redan fredag. Jobbar imorgon och på Lördag sedan är det helg igen.
På lördag efter jobb ska jag dra på AMFI fest (Centerfest). Där vi ska äta tre rätters middag och lyssna på liveband. Det kommer att bli trevligt.  

Det blev ingen träning idag på grund av att jag fått ont i halsen igen. Och det är farligt att träna när man har ont i halsen. Får ännu en gång vänta tills jag blir frisk.


Take me back to.......


Tanzania!!



Nu ska jag kila och hämta upp fotboll grabbarna från flygplatsen. De har vart i Tromsö och spelat träningsmatch. Det blev 1-1. Måste röra på mig nu. GOD natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0