26 Februari!

Hej!

Här ligger man i soffan. Efter en och halv timme på gymmet idag så blev jag helt slut. Den här söndagen körde jag ett ben pass med en kompis som ville vägledas för bra benträning. Det lyckades vi med och vi hade grymt kul.
På gymmet idag var det cirka 100 procent stora och vältränade killar, något som gjorde min singel vän lite distraherad.

Men det var gott att komma hem till slut. Åt tacos och la mig i soffan och har sovit tills nu. Nu dricker jag en kopp kaffe och resten av kvällen blir bara slapp. Vecka 9 börjar imorgon och nu blir jag att skriva en ny vekoplanering.




Ha en fin söndaagskväll! <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

Klart jag vill:D! Jag fixar det idag på engång när jag kommer hem :D

2012-02-27 @ 08:50:19
URL: http://feliciachotnikorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0