Onsdags kväll!

Hej folkens!

Nu har jag haft min lugna kväll och ska snart börja packa och ta fram kläder som jag ska ha på mig imorgon.
Det är skönt att välja fram kläder kvällen innan så man slipper gräva ut hela garderoben. Dessutom har man bäst smak när man har god tid att välja ut kläderna.
Imorgon börjar jag klockan 8.30 så det blir att gå upp klockan 06.00.







Min baby kom och överraskade mig med den här goda muffins till mitt jobbet idag. Jag blev väldigt glad. Precis lagom till min lunchtid;).

Efter gårdagens misslyckade blåbärspaj så behövde jag en muffins;)


Nej usch min första blåbärspaj blev inte bra, bara en massa deg.
Baby får ge mig en chans till.

Nu är det dags att lämna denna soffan och göra mig klar för natten. Sov gott mina kära läsare så hörs vi imorgon.
KRAM och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0