Miss my Afrika!

Hej!

Vilken dag. Jag har varit helt ofukserad. Arbetsdagen kändes väldigt lång idag. Det var skönt att få komma till gymmet och få koppla bort. Först körde jag MRL timmen och sedan körde jag ett stenhårt pass med ben och rumpa. Jag knappt gå nu. Imorgon bitti tror jag att det blir lättare att komma upp ur sängen eftersom det inte längre är - 30 grader ute. Det räknas att bara bli minus 3 imorgon onsdag.

Just nu sitter jag och lyssnar på Tanzania musik från youtube. Det får mina höfter att röra på sig. Det kommer bli svårt att lägga sig ikväll. För att jag vill lyssna på mer.



AFRIKAAAA!


Mamma, jag och keisha!



Men nu ska jag försöka att komma i säng, annars kommer jag ångra detta i morgon bitti.
STÅ PÅ och Kämpa på Gott folk!

Every

drkness

have a light to fall in to<3 

GOD NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0