Ett sent inlägg!

Hej!

Ja,  som ni ser har min vän ändrat en hel del på min blogg. Det blev helt sjukt bra och jag blev väldigt nöjd. Tusen tack gumman.

Ni som inte ser den nya ändringen på bloggen trycker på F5.
JUST do it=)


(Jag själv fick nämligen trycka F5 och då kom all det nya i bloggen fram=)

Hoppas ni också  tycker att bloggen blev fräsch och snygg.

MIN DAG





Lagade godaste fiskrätten på denna jord idag. Köpte en hel Örretfisk. (fryst) MÅ TINAS FÖRST.
Blandade  mjöl, salt och peppar. Sedan hade i fisken i en den blandningen.
Hade gul lök, lite salt och citron inne I fisken.
Stekte fisken i hög värme med olja. Stek ganska länge i hög värme, sedan sänk värmen och ha lock på.

Wooila det blev Suksess!




Klockan 18.30 idag har jag hållt i en Marykay hudvårdsklass. Tro det eller ej men det var något jag verkligen behövde att göra. Jag älskar att hålla hudvårdsklasser. Jag höll klass till 5 underbara människor som jag fick skämma bort. Otroligt kul!



Nu var min dag slut. Imorgon är det en ny dag. God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0