Glad Alla Hjärtans dag!

God morgon!

Glad alla hjärtans dag. Idag är det högtid att visa din kärlek till någon eller flera. Jag vill ge min kärlek till alla som påverkar mitt liv. Familj, släkt, vänner, kärleken och andra till alla männiksor i världen.
Jag tänker extra på människor som står ensama på många olika sätt. En ros till er.

Familj

Kärlek till min familj. En familj med ett stark band med historik.
I en familj har du en roll där du känner dig tryggast. Människor i familjen känner dig mest av alla.

Vänner/bekanta

Vänner visar vem du är. Vänner ger dig indentitet. Vänner är en trygghet efter familjen.
Mina vänner betyder allt för mig. Utan mina vänner är jag ingen.

Kärlek

Kärlek är en känsla många behöver. Kärlek från en annan människa utanför familj och vänner. Kärleken ger dig en stark självkänsla och mod. Tillsammans bygger man ett band under många utmaningar. 
 Att älskar någon annan människa är det bästa som finns.



Passa på att visa din kärlek idag. Ge människor en extra uppmärksamhet. Smile och se männiksor runt omkring dig. Vi har fantastiska människor omkring oss.
Nu ska jag dra mig till jobbet. Jag ska smile till alla mina kunder;)

Ha en Underbar Alla Hjärtans dag!

OBS!

Jag och älsklingen firar 5 år idag. Det firar vi med middag ikväll<3



Kommentarer
Postat av: Johanna lillasyster

Älskar er mina två små nötter <3

2012-02-14 @ 10:10:04
Postat av: Erica

Vi älskar dig Johanna Nilsson;)

2012-02-14 @ 22:12:41
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0