Bak helg!

God söndag!

Hoppas ni haft en fin söndag. Jag har bara vart inomhus hela dagen. Ute är det 26 minus grader. Jag har inget att göra ute i kylan. Istället har jag vart hemma och bakat bröd. Ja ni hörde rätt, idag har jag bakat mitt första bröd. Spelt bröd heter det. Resultatet blev faktiskt bra och det smakade bra. Nu behövs det inte handlas bröd till veckan.


mmmm


Igår va jag ute med mina kompisar och det var fruktansvärt. Inte själva utgången utan jag menar det iskalla vädret. Jag tror att kylan nådde till varje liten muskel i kroppen när jag gick.  Till slut hade man inte längre än känsel på bena.
Men natten slutade iallfall bra.


Ordentlig påklädda frysna tjejer påväg ut=) Jag har på mig den goda varma Jackan som blev min räddning;)


Nu till något jag saknar av hela mitt hjärta. Mitt Afrika! Jag vill dela det med er.   När musiken spelas så finns det inga bekymmer. Bara dans och glädje. Spela och var glad<3
INGA BEKYMMER- HaKUNA Mata!!







Visst blir man bara glad när man hör denna låt!

Nu ska jag strax gå och lägga mig och lyssna mer på Afrikas sånger som bara gör mig glad. God natt. Ha en bra start på Måndagen.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0