Mot Alta igen.

God kväll!!
 
Sista kvällen hemma i kumla soffan. Pappa och jag sitter och nyser och hostar i takt. Det ser inge bra ut.
 
Imorgon kväll drar man tillbaka till Alta. Städa, hämta ut deposition och köra hem TVn och datorn.
 
Nu sker det på riktigt. Nästa gång jag kommer att resa tillbaka till Alta är nog när jag ska på besök.
Typ om 100 år....hehe Nej då.
 
Vad tänker ni nu?  ska hon börja att sälja böcker också....?
Nää ..här ska det pluggas. Läsa läsa och nöta, nöta. Allt handlar om Acting. Skådespeleri.
Får se hur många rader jag hinner läsa innan jag ger upp;)
 
Förutom att ha vart hos beste Lotta på middag ikväll så hann jag också besöka syrran på jobbet. Hon bjöd mig på denna goda kaffedrinken. Och se så läckra hjärtan hon lagade. Jag är stolt<3 awwsome
 
 
Denna gång jag reser till Tanzania blir det med denna backpackern som jag fick äran att låna av pappsen.
Tror på en mycket enklare resa med en sådan väska. Tummen upp!!
 
Det var det goda från idag folkens. Vi hörs!!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0