Vi var i Lisseberg

God kväll!
 
Jag kom hem från Gb igår natt. Idag har jag bara haft en hel vilodag. Tre dagar med roadtrip kändes som en hel vecka. Men vi har haft väldigt kul. Lisseberg resan blev fulländad till slut. Vi hade tur med vädret och det var det ända vi bekymrade oss för.
 
 
 
 Ingången=)
 
 Här vandrar vi mot första målet den classica Lissebergbanan.
 
Bilden är inte som den ska. Men ni kan iallfall se våra ansikten. Detta är precis innan vi åker vår första varmUP karusell.
 
lite race behövde vi...
 
 
 
 
 Mosa...
 
Efter uppvärming är det bara att köra på...KANONEN
 
Sedan BALDER
 
Här är några mesar som inte vågade att åka....
Ursäkta bildkvaliten. Här är jag och Nam innan det riktiga åket.
 
 
 
Efter några timmar med hjärtbultande så avslutade vi med något ännu mer hjärtskräckandes HOTELL GASTEN!
Fyy säger jag bara. Men det var också en rolig avslutning för jag skrattde ihjäl mig.
 
Nu är klockan allt för mycket. Imorgon ska ska jag försöka att ta mig till stan och lämna in lite CV till hösten.
Håll tummarna på napp.
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0