Only 2 days

Hej på er!!!
 
Jag är helt slut. Jag kan knappt stå. Altatuneringen är i full gång i Alta just nu. Människor från hela nordnorge är här.
Och förutom att det märks runtom alla fotbollsplan så märks det också i butikerna. Det är fullt tryck och vi får jobba hårdare än någonsin. Man har blivit så layback under de lungna tider i sommar att man nästan fick hjärtattack att få jobba så hårt. Men jag överlevde som ni ser.
 
 
Jag har bara jobbat 4 timmar men det kändes som 8 timmar. Just nu lagas det mat ute i köket. Jacob som står och steker kött. Vi ska ha fredagsmys. Och ett glas rött ska jag inte ungå att ta mig, eftersom jag förtjänar det efter en dag som denna=)
 

 
Imorgon ska jag jobba min sista lördag. Och imorgon blir det att ta på sig mormors sköna troser och ett par riktigt sköna joggingskor på jobbet. Jag kan räkna med att det blir mer tryck imorgon. Ska man orka 8 timmars arbete så är de komfortable som gäller.
 
Nu är maten klar och här ska det ätas. SKÅL och ha en fortsatt fin Fredag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0