Min semester!

Hej folkens!!
 
Ja nu har man levt ut riktigt ordentligt de senaste dagarna. Har inget att klaga på. Det är härligt med semester.
Och jag är absolut nöjd med vädret här på söder. Denna värmen får man nästan aldrig uppleva där uppe i nordnorge.
Mina strumpbyxer ligger fortfarande nedpackade i resväskan och det är jag glad för.
 
Tänkte visa er lite bilder från mina senaste semester daga
Den startade i oslo..
 
 
 
 
 
 
någon som verkligen ville ha något!!!
 
En glad Aisha;)
 
Vid cafe sör i Oslo=)
 
Här sitter vi=)
 
JA DET ÄR SANT!!!
 
Träffat världens bästa Tove. Här sitter vi vid La Baguette i Örebro=)
 
=)
 
Innan utgång i fredags;)
 
Jag och Patricia innan vi tar bilen mot festen i Örebro=) se så tjusiga vi är.
Min underbara Magdababy var på festen;)
 
En bild från igår innan vi drog till strömpis=) Mimmi, Kingdao och lilla jag=)
Strömpis hade bra musik och goda drinkar!!
 
 King var iallfall nöjd=)
 
Likaså var jag!
 
Jag har haft obeskrivit glada dagar och mer kommer det att bli.  Imorgon fyller lillsyrran 21 år.
Då ska vi ha kalas. Nu är det sängdags God natt!! Vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0