Fitness helg!

God kväll!
 
Jag är helt utmattad. Kört två dagar med hård träning. Igår och idag. Igår körde jag solo och idag körde jag par tillsammans med Kaarina. Kaarina är min arbetskamrat från jobbet som också är Svensk och kommer ifrån stockholm. Vi är båda petit och har samma mål med träningen.
 
Det blev 1,5 timme på gymmet plus lite småprat. När vårt passupplägg var slut så var vi också helt slut. Vi körde ben och mage.
 
 Jag sitter just nu i fortöljen och kan knappt hålla ögonen öppna. Förutom träningen idag så har jag dessutom städat hela lägenheten. Nu är lägenheten i sitt rätta shape igen.
 
Resten av min söndag blir nu BARA att slappna av. Jag ska nu sätta på en film som heter African United.
Sedan gäller det ingen annat än att gå och lägga sig. Imorgon börjar man klockan 09.00. Jag är nu inne på min sista arbetsvecka. Denna vecka kan dagarna gärna gå lite fortare.
 
Nu blir det en dag vilodag från träning. På tisdag kör jag min sista MRL timme I alta för denna sommar.
Kanske blir det MRL hemma i Sverige för pappa, syrran och vänner!??
 
Ha nu en fortsatt fin Söndag allesammans så hörs vi snart igen!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0