En förlust och en vinst.

God kväll!
 
Idag har det varit en speciall dag. En riktigt hjärtbultande dag. Vi kan ju börja snacka om handbollsfinalen Sverige mot frankrike. Sverige förlorar med 22-21. Det var fruktansvärt att jag nästan släppte några tårar. Något som sällan sker när jag ser på handboll.
 
Men en förlust leder ju alltid till en vinst. Alta IF vann hemmamatchen idag med 3-2. HURRA.
Nu ligger de inte sist i tabellen längre.
 
Imorgon är min sista arbetsdag sen har jag semester. Klockan 16oo imorgon är jag en fri människa.
Lördagsjobbet tog verkligen kål på mig. Idag har jag verkligen tagit det lungt.
 
När jag kom hem igår hade Jacob verkligen visat hur mycket han älskar mig. Han hade lagat mat och dukat bordet med sterarinljus. Jag blev verkligen överraskad. Och jag ångrade verkligen att jag glömde köpa en flaska vin just då.
 
så det fick bli kranvatten. Men maten smakade fantastiskt gott. Bakad potatis med ostfylld kycklingfile med parmaskinka. Det blev en kväll fylld med kärlek.
 

Ikväll är det väl min tur att skämma bort honom efter dagens vinst.
Men först ska jag se klart på en film medans han ser på fotbollskvällen.
 
God kväll vi hörs imorgon kväll, då jag firar min semesterdag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0