Best of greens!

Hej!  Då har man haft sin sovmorgon. Det ända jag har gjort sen jag vaknade är att äta. Igår så var vi och grillade och jag åt hur mycket som helst. Allt jag åt verkar ha försvunit under natten på grund av jag vaknade klockan o6oo och var svin hungrig. Men jag pinade mig själv och sov till klockan 1200.
 
Jag påbörjade min morgon med BEST OF GREENS som jag nu ska börja dricka varje morgon. Den smakade fruktansvärt.......ILLA! det blev bomb av explotioner i munnen.
Det här gröna och illaluktande pulver ska jag dricka nu varje morgon. Den ska hålla mig frisk och rensa mina orenheter från insidan. Best of greens innehåller allt det gröna från hav och land. SUPER FOOD. Alger, broccoli. gröna växter mm.
 
Den kan också förbättra energin i vardagen som tillexempel att jag physiskt orkar mer. Att bli mindre trött på morgonen skulle vara min största önskan.
 
Produkten fick jag tips om från chefen på H&M. Hon har druckit spirolina väldigt länge och det har varit ett stort ämne om produkten varenda lunchrast. Hon har bara positiva historier om Best Of greens.
 
Varför inte ge det ett test, om hon klarar det så ska väl jag också göra det.
 
Proukten är inte från Altabutiken då den skulle kosta alla mina sparepengar. Utan jag har beställt den från USA då priset är otroligt chockerande billigt. 150 NOK.
 
Chefen gav mig den hemliga hemsidan www.Iherb.com. Som nu inte längre är hemligt. Där kan du hitta allt  hälsosamt och börja dricka pulver i resten av ditt liv.


 Då har ni fått lite fakta om min nya produkt som ska rädda mig från de flesta sjukdomarna. Nu ska jag ta min stora stjärt från den här datastolen och göra någon nytta utav dagen. Jag ska till gymmet och pumpa lite, sedan ska jag ta en sväng till jobbet och mobba dem som jobbar.
 
Ikväll kanske det blir ett glas vin eller två igen.
 
 Absolut den godaset vinet=)
 
 Bilden är tagen från grillkvällen igår hos Jacobs kompis Nome. Min plats i soffan med ett glas rött i handen, som för mig betyder frihet;)
 
Vi hörs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0