4 dagar kvar!!

God kväll!
 
Jag står i. Bara 4 dagar kvar sen tar jag semester. Tar fri måndag då jag kan spendera min dag med att packa och gosa med jacob. På tisdag flyger jag till Oslo där jag mellanlandar och besöker några vänner. På facebook har jag redan fått en invitation om fest i Örebro redan nästa helg. En av mina bästa vänner har arrangerat den. Det känns gott om hjärtat att man iallfall är lite saknad. Vänner är bäst!!!
 
Jag och min Kingdao
 

Jag kom ganska nyss hem från min sista MRL pass. Passet gick fruktansvärt bra. Det var många nya ansikten och de var nöjda med passet. Jag gillar positiva feedback. Man blir ju så glad.
 
 
Nu blir det några vilo dagar från träningen. På jobbet är det fullfart och man jobbar dubbelt så hårt. Semestern  är nu över för många och de passar på att shoppa de senaste av höstmodet. Men mest av allt så handlar man in nya skolkläder till barnen som har växt allt för mycket i sommar.
Om du har misssat så bjuder H&M bjuder på ett fantastiskt höstmode.

Nu kör vi 4 dagar till.
 
Vi hörs snart igen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0