ACTIC är BÄST!

Hej!

Jag kom nyss hem från personalmöte med Actic. Vi är ett fantastiskt gäng som jobbar på Actic i Alta. Alla är goa och glada. De är stolt med att vara ambitiösa instruktörer. Jag är stolt över att jobba på Actic.



Idag har min dag gått i ett. Började klockan 0700 och slutar nu klockan 2300. Ja, nu är jag trött. Imorgon börjar man 8.30. Det blir ännu en tidigt morgon man ska kämpa upp till. Efter jobbet har jag MRL. Och efter det ska jag HEM och sova. Jag kommer att vara så trött, tröttare än vad jag är idag.

¨



Har ni sett denna klipp. Ministernfick "sparken" för att hon käkade av tårtan. De tror att ministern nu är rasist.
Hur kan man ta en sådana sak så resiöst. Han som kom på iden att laga denna kaka är själv svart. Hans mening är att överdiva och överprestera gränserna i humor. Jag förståratt vissa kan ta åt sig.

När jag ser den här filmen så tänker jag på kanibalism. Att det faktiskt finns människor i afrika som käkar varandra. Och på ett humoristiskt sätt kan det vara på detta sättet.

Jag skrattar tills jag gråter av denna iden....=) Och jag vill bara käka upp kakan;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0