På jakt!!

God kväll!!

Kom nyss hem från en lägenhetsvisning som ligger nära stan. Den var hur fin som helst. Vill gärna ha den. Nu får vi bara hålla tummarna att vi får den. Nu ska jag bo här ett år till och vill helst slippa all fukt och möggel. Vi har bara bott i möggel, sedan vi flyttade hit.  Vem vet hur vi nu ser ut på insidan av våra kroppar.

Det är tur att ingen av oss har blivit allvarligt sjuk. Än så länge!!. Ute ösar det ned regn och snart ska jag åka och hämta upp Aisha från jobbet. Sedan ska jag köra hem min arbetande kvinna så hon slipper gå hem i detta oväder. Jag är så lycklig att allting går bra för henne.

Nej!! Nu ska jag börja köra iväg klockan tickar. Det ska bli så skönt att få komma hem och lägga sig sen. Man hör regnet utanför och det är mörkt och kallt. Det finns inget bättre än att krypa ner under täcket.

God natt!!


AFRIKA MY MOTHERLAND.....The country in my heart
Vacker bild!!

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: hehe, för vad att du är grym på att sminka.. det får du nog tacka dig själv för hihi

2011-10-07 @ 17:46:01
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0