Oslo dag 2

Hej hej!!

Här ligger man mätt och belåten. Vi har nyligen vart och ätit på en restaurang.  Men maten smakade himelskt gott. Min dag började med att sptinga upp ur sängen och käka frukost. Jag tror jag åt mest av alla vid frukosten. Det var så gott. Efter knappt någon sömn inatt var det dags att hitta fram till H&M kursen. Det först att finna fram till tåget som skulle gå till Lilleström. I Lilleström skulle jag hitta fram till rätt buss som sedan skulle ta mig till Lokalen. I bussen så var det bara jag och en till tjej från H&M. När vi var framme hoppade vi av och fick gå längst motorvägen och runt hela lokalbygget för at sedan hitta fram. Kursen blev nästan 40 minuter sent på grund att folk inte hittade fram.


Sliten tjej;)


Jag och den andra tjejen blev bara 10 minuter försent. Kursen varade i 6,5 timme. Snacka om att jag var mosig i huvudet efter det. När vi kom fram till hotellet igen var det bara att lägga sig och sova.  Tog en vila på 30 minuter innan jag mötte upp två av tjejerna från kursen. Vi mötte sedan upp resten av gänget och satt oss på en restaurang.


Jag tror att restaurangen hette ERGO=)

Imorgon har vi en till kurs, hoppas att jag hänger med lika bra på den. Jag ska nu ligga och läsa  igenom häftet lite så att jag är redo.
God natt folkens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0