Lördagsmorgon!!

Godmorgon!!
Har nyss vart och hämtat upp Aisha och kört henne till jobbet. Hon började 08.50. Nu sitter jag och äter en stor frukost. Idag börjar jag klockan 11. Jag är laddad för dagens arbete. Inatt ska jag jobba på Hans sjenke. Det var en stund sedan nu och jag saknar det.
Här är en bild från Onsdagskväll!! Nästan hela H&M gänget satt på peppes för en avskedskväll för Anna.
Anna har idag rest tillbaka till Sverige efter ett års arbete i Alta. Jag kommer att sakna den Svensken;) Och nu var man bara två svenskar kvar. Lycka till med allt Anna så ses vi när jag kommer hem på besök i Örebro.
Vi kommer alla att sakna dig god resa <3

Ska försöka njuta av min frukost nu. Ha en fin Lördag och njut av värmen så länge den varar;) Nu börjar det fan bli kallt här och min Dunjacka är hemma i Sverige...Toppen.
CIAOOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0