Lördag 22 oktober!!

Hej hej!

Här sitter man och laddar inför nattjobb på Hanssjenke. Jag börjar klockan 00.00. Sitter och äter daimchoklad och ser på mr Been på tv. Jag älskar mr Been. Man kan inte bli fulare än han. Idag ska Aisha med mig till jobbet och se hur det är att jobba som bartender. Får se hur länge hon pallar stå ut med gamla fulla kärringar och gubbar.

Idag har man verkligen inte gjort något. Skulle jobba på H&M på dagen men fick helt plötsligt feber och var tvungen att sova bort hela min dag. När jag vaknade vid 17.00 tiden var febern borta och kände mig piggare. Jag lagade genast mat för jag var hungrig som en varg. Sedan tog jag och Aisha en promenad till matbutiken för att handla in lite mat.

Nu ligger Aisha och tar en nap och jag ska killa för mig själv. Vill nu inte missa fler roliga scener med mr Been.
Ha en fin lördagskväll.



Gårdagens bild från solariumet. 18 minuters solenergi säger man inte nej till. Svarta behöver  också solenergi. Halååå=)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0