Jobb är 90 procent av mitt liv!!

hej hej!!
Herregud vad jag känner mig naken utan min telefon. Glömde självklart att hämta min kvarglömda mobiltelefon. Så nu ligger jag här telefonlös. Jag får ta fram en riktig väckarklocka inatt. Sådan som tjuter tills man hoppar upp ur sängen och kastar alarmen på väggen.
Ja det blir en kul morgon imorgon bitti.

Ligger just nu i sängen och är sliten. Tog nyss min puls. Den slog 90 slag på en minut. Är detta normalt?? Kändes som den slog ganska fort för att ligga i sängen liksom.
Hur som helst. Fy fan vad jobb är en livstil. Självklart väljer man ju själv hur mycket man vill jobba. 90 procent jobb och 10 procent för socialitet och träning. o procent tid för sig själv=(. Det är sjukt egentligen.

Man hinner väl tänka på sig själv när man blir gammal;).



Fredagslook 2060...

God natt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0