Im freee!!

God kväll!!
Här ligger man med ryggont och huvudvärk.Tur att man är ledig imorgon. HELT ledig. Jag ska bara sova och träna.
Aisha övernattar hos mig idag igen. Då blir djungeldrömmar inatt igen;).
Mysigt!.

Denna vecka har bara gått från måndag till fredag. Det är helt sjukt vad snabbt det går. Kylan tränger sig på och det har redan börjat snöa på vissa ställen. Snart kommer väl snön till alta skulle jag tro.
Den ska bara komma, jag är redo för kylan.

Jag ska avsluta kvällen med att påmina er om att have2have nu har 20 procent på alla skor. Ni som älskar skor kanske nappar på tillbudet;). Det var första gången jag var inne på sidan och TRO mig, de hade sjukt mycket fint.
Ibland önskar man att man var rik på att köpa skor;)

Hörs imorgon. Om min LEDIGA dag har varit;)
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0