Halloween!!

Hej!!

Då var det söndagsmys igen. Just nu sitter man ensam i stugan. Väntar på Aisha som är på middag. Nilklas är och kör en kompis. Senare har jag bägge två hos mig. Jacob är och firar sesongavslutning med laget. Jag och Aisha kanske drar till festen en stund senare. Men först blir det myskväll.


Igår var jag på Halloweenfest. Valde att  vara "motortjejen". Vi hade kul. Men kvällen slutade tidigt för min del, som vanligt. Jag var så trött.
I morse när jag vaknade drog jag och Niklas till Badhuset. Jag lyckades hoppa från 5 meter och det kändes väldigt skönt. Trodde aldrig att jag skulle klara det.

Nu ska jag fortsätta dricka min kopp te och krypa ner i sängen.
Ni får ha en fortsatt trevlig söndagskväll!!




Jag älskar att äta ögon=)



 mmmm;)


Tönten, Alice i underlivett, Batwomen


Vad har vi här då:)


Vackra Cleopatra var där;)






Min heta Aisha var en HET lärare;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0