En sjukling!!

Hej hej!

 Nu har jag vaknat upp till liv. Har sovit sedan igår klockan 1700. Vaknade med spränghuvudvärk och en mage som skrek efter mat. Nu dricker jag en kopp kaffe och äter rostbiff mackor. Känner mig fortfarande febrig och ska snart gå lägga mig igen.
Det blir ingen jobb för min del idag.





När jag kollade min facebook idag så är jag bombad med komentater av den här bilden som var med i Altaposten igår. Ja, han ni ser i mitten är min pojkvän. Det var ett sponsor uppdrag inom fotbollen.
Jag säger bara en sak, det är kul att pojken visar lite hud också, så slipper bara jag göra det;)
Och nu kommer alla tjejer i Alta att springa efter dig ännu mer....FAN;) hahahhah


Nu ska jag gå lägga mig igen. Huvudet snurrar.
Kanske hörs senare ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0