Nya Träningstajts...CHECK!!

Hej hej!!
Sitter och väntar på att Fristet ska börja på tv. Niklas håller mig sällskap ikväll och Aisha kommer snart också. Hon ska bo hos mig till på torsdag. Det ska bli skönt att slippa sova ensam. Saknar min baby, men han kommer inte hem förns på torsdag.

Köpte mig ett par nya träningstajts idag=). Skönaste träningstajts jag någonsin har köpt. =) Från H&M.
Spring och köp;) 299kr. Idag körde jag hård styrketräning med Ben och rygg. Kändes riktigt bra.

Till alla makeup geeks. Här får ni ett videoklipp på en av mina makeup förebilder. Har lärt mig mycket genom att se på hennes hemsida;)
God luck!
Nu ska jag vara social med mina vänner=)
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0