Torsdag 10/11

Hej hej!!
En sak är helt säker och det är att det INTE är kul att stå och diska nästan under midnatt. Men måste man så måste man. Jag har vart borta hemifrån sedan klockan 08.00 imorse. Har jobbat dubbla pass. Först på H&M och sedan på Actic. Äntligen så ligger jag i min säng. Imorse när jag klockan ringde så ville jag nästan gråta. Jag var såå trött. Jag lyckades slå av bägge alarmen men vaknade av mig själv 50 minuter innan jag skulle börja jobbet. Jag brukar vakna  timmar innan jobbet. Snacka omen stressig morgon.

Det kan ske det ena och det andra när man är trött och sliten. Gissa vad jag hade ställt in i kylskåpet imorse?? Min kaffekanna. Så kaffet var ganska kall och god. Jaa under mörka stressiga mornar kan roliga saker ske.

Vid min MRL timme idag gick det si sådär. Jag var inte i topp och jag tror det smittade av min kunder. FY FY på mig.
Nej jag tror att det dags med lite ändringar i programmet och kanske lite ny fräsch musik. Nu gäller bara att hitta någon somkan hjälpa lilla mig=).

God natt kära människor! Imorgon ska jag förhoppningvis ha en modell som jag ska sminka. Kommer att lägga upp bilder om det blir bra=). Looking for to do some konstverk=)

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: Jaa älskart!! =) Ja får vi hoppas men det säger juh att det kommer komma på utvalda butiker så antar att det är som vanligt det stora som stockholm, oslo, göteborg, malmö och på hemsidan:(.. och jag åker hem till Kumla på söndag så missar det för det kommer juh ut i butikerna den 17de :(

2011-11-11 @ 13:56:06
URL: http://priska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0