Snöö!!

Hej hej!!

Herregud vilken dag. Kan ma ha dårligare dag som denna. Allting har varit emot mig idag. Det enda positiva var ändå mitt träningspass. Alla var nöjda med passet och likaså var jag.

På väg hem från Actic så skulle jag ta bilen men det gicksåklart inte så bra. Nyckelhålet och hela bildörren hade frysit fast. Vad ska man göra då liksom!!?. JO, GÅ HEM;). Efter att stått där en halvtimme och försökt smälta bilen med mina varma blåsningar så gav jag upp.



Dagen startade jag med den nya energismoothien. Mango, apelsin, banan,ingefära, honung och mjölk.
Den smakade helt ok. Tror att jag ska mer mölk nästa gång. Den blev lite för tjock.
TÄNK VILKEN START PÅ DAGEN du får!!





På väg till jobbet så var det snö. Men inte så mycket att det förblev kvar. Snart kommer en riktig snöbomd.

Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas på en bättre dag imorgon. Man ska lära sig av sina dårliga dagar och försöka undvika dem så mycket som möjligt. 
 
God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0