Snö i backen!!

God kväll. Skriver bloggen från mobilen ikväll. Ligger och kollar på Dexter som är så sjukt spännande. Ja, snart har vi snö. Idag har det kommit lite men blev inte så mycket att man kunde ta en bild;). Annars så har man lyckas träna idag. Oj vad det kändes skönt!! Imorgon kör jag MRL. Förra veckan var jag i Oslo så en annan fick ta min timme. Men imorgon är jag tillbaks till mina underbara kunder;). Tänkte avrunda nu men först ska jag lägga upp ett energi smoothie som jag hittade på nätet. En smoothie som också ökar imunförsvaret. Du behöver apelsin, mango, banan och ingefära. Jag har själv inte provat denna kur men imorgon bitti ska jag prova den. Jag har redan lagt fram allt så imorgon bitti ska jag bara skära och äta!!!!! Jag längtar,,,, Nu måste jag sova God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0