pill och plock

Hej hej!!
Då var man färdig med plock här och där i hemmet. Imorgon kommer älsklingen hem och då gäller det att saker och ting är på plats;). Ja han är mer ordningsam än mig. När man har varit tillsammans i nästan fem år tillsammans så kan man reglerna;). Nästan!!!.

Jag ligger just nu i min säng. Aisha och Niklas ligger därute i soffan. Jag är inte så social av mig idag. Jag är som vanligt trött och sliten. Jag skulle ha haft en hudvårdsklass ikväll men den blev inställt. Vi flytta den till på Fredag.
Längtar som fan till det.

Idag har det varit mildväder och snön håller på att smälta. Hoppas inte all snö försvinner. Imorgon är det en till arbetsdag så ska lägga mig tidigt för att få ork och ny arbetskraft.
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0