NattÖppet!!

Hej hej!!
Ikväll har vi nattöppet på AMFI. Det innebär att jag kommer att jobba till klockan 23 ikväll. Jag laddar nu upp med mat och kaffe. Har nyss sminkat min arbetskamrat och blev väldigt fin. Hon blev min fredagsmodell;)
Här får ni se bilderna=)
En liten före bild=)
Efter bild=)
Hon är så FIN;)
Jag trodde att det skulle bli en utmaning för mig att sminka dessa lite små asiatiska ögon. Men det gick väldigt bra en ny utmaning och jag lyckades. Eller vad tycker ni=).
Det jag gjorde med hennes ögon är att använda bruna toner i ögonskugga. Jag plockade hennes ögonbryn bara lite. Sedan klippte jag dem för de var allt för långa;). Annars så har hon naturligt fina ögonbryn.

Modellen brukar ofta inte använda smink. Jag Ville då bara lägga en lätt daglig makeup, men för henne blev det genast fest makeup=). Modellen har sjukt fin hud så jag använde bara lite foundation och lite puder. All hudvårdsprodukt är från marykay men ögonskuggan och rouge är från Loreal. Macara är från marykay och är den bästa mascaran EVER!!

Nu längtar jag till min nästa modell;). Jag älskar att skämma bort alla mina modeller <3

Nu ska jag kila och jobba. Hoppas det är mycket folk på city ikväll, annars blir det långtråkigt!!
Ha en fin Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0