Lördag!!

Hej hej!! Min lediga lördag har varit fantastiskt bra. Har umgåtts med mormor Erika. Vi lagade tacos som hon aldrig har ätit förut. Vi hade jätte trevligt och hon är världens könaste tant;). Nu ska jag kila på tjej fest. Nu när Jacob är borta så har jag tid att umgås med mina vänner här i alta;). Det är kanon, ha nu en fortsatt fin lördag. Akta er för galnigar btw. Jag var nära på att bli påkörd. Mitt In på övergångs stället kommer en bil som inte stannar. Jag fick stanna mitt i den. Kan ni fatta. Om jag hade gått fortare så hade inte jag suttit här i min soffa nu. Fan vad sjuka människor det finns!!! Hursomhelst tack gode Gud!! Nej nu sticker jag min Vanessa väntar på mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0