God Morning!!

Godmorgon!!
Inatt har jag sovit väldigt bra. Men det var tungt att stå upp som vanligt. Just nu sitter jag och äter frukost. Lungn och lång frukost. Avslutar min frukost med massa multivitaminer för att jag ska hålla mig pigg och glad hela dagen.
Jag börjar jobba klockan 9.00 och slutar 16.00. Hoppas jag inte behöver gå hem från jobbet idag med, har fortfarande ont magen. Men det ska säkert gå bra det känns ju bättre idag.

Nu är det tid för julklappsköp. Det blir bara fler och fler människor som handlar för varjedag.  Jag själv har inte börjat handla julklappar. Men blir att handla när jag reser hem Sverige. Åhh jag längtar hem nu!!!
Nu måste jag gå och borsta mina tänder sedan är det dags att gå till jobbet. Ha en god Tisdag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0