Tirsdag 10/5

Hej hej!

Idag vaknade jag upp av mitt eget skratt men jag kommer inte ihåg vad jag drömde om.
Min arbetsdag har varit grymt rolig. Jag fick äran att odrna mitt första H&M bord med Divided kläder. Jag klarade det utmärkt och det visades att bli fantastiskt bra. Jag ska försöka att komma ihåg att ta bild av bordet imorgon så får ni se.
Annars har min dag varit som vanligt. Här sker det inga dramatiska saker som tillexempel Bin ladin blir nedskjuten. Här befinner vi oss i vår egen värld och egna bekymmer. Tiden står typ still. Oj nu lät jag vädigt deprimerad och det är jag ju inte, eftersom jag har världens bästa pojkvän som jag mig glad oftast;). Dessutom att jag har en lilla Johanna i huset som jag kan prata tjejsnack med. Det är tur att jag har henne.




Ibland saknar jag min underbara Pappa och Emma där hemma i kumla otroligt mycket. Snart får jag se deras vackra ansikten.

Träning

Idag skippade jag träningen. Jag vet jag vet, inte BRA. Men jag har världens träningsverk från igår rumpa och ben att jag inte ens klarar att gå. Jag vilar idag och kör Intervall imorgon innan jobbet då jag börjar klockan 16.
Blir perfekt.


Mat

Idag var det var det min matlagningsdag. På menyn stod det Rågris, skaldjur med chilisås. Jag hittade menyn i själva rågris förpackningen. Lätt att laga, Lätt att äta. Dessutom super nyttigt, prova själva;)


Rågris- kokas i cirka 15-20 minuter
skräft stjärtar- köpes i plastbunk på ica
musslor- köpes i plastburk på ica
stora räko- köpes i plastburk på ica
gurka bitar- köpes vart ni vill
3 avocado skär i bitar- köpes vart ni vill
peppra lite med chili krydda och såsa lite med chilisås.

mums mums...

Betyg 3 av 5. Det smakade otroligt gott men jag blev ej så väligt mätt av det. Mest lunchmat förmin del;)

Get the Look by H&M




Me like....;)

Lite Annat att bjuda på en sådan sen Tirsdagskväll..



Kolla in huset!! I think its my dream House for sure.
Jag älskar det. Huset har allt. Snygga vinklar, stora fönster, snygg modell.
Vill ni veta mer om detta hus gå in på www.blabolig.no. Finns dessutom mer vackra hus att kolla och drömma om.

Nu ska jag lägga mig och drömma god natt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0