Sons of anarchy

God Fredagskväll;)
Här sitter man i soffan och tittar på Sons of anarchy som visar sig falla mig på smaken. En riktigt tuff serie med motrocyckel gubbar och starka kvninnor. Jag har nog tillbringat hela min kväll på att se serien. Jag och Jacob ligger mätta och belåtna i varsin ände av soffan...
Bland annat är den här snygga unga mannen med i serien som ser ut som den snygga Brad pitt.
En ung Brad pitt;) Det tycker vi tjejer om.

Idag har det varit strålande väder ute så man har varit lite piggaren idag än vad man brukar vara. När jag kom hem från jobbet vid fyra så stalde jag mig och lagade mat. Tacopaj som blev väldigt god att vi åt upp allting.
Tacopaj är det bästa matmåltiden en fredagskväll tillsammans men dom nära och kära...


Imorgon börjar jag jobba klockan 10 och jobbar till 18. Sedan börjar man jobba igen klockan 22. Morgondagen kallar jag kallar en arbetssdag. Jag tror att det kommer att vara rimligt med folk ute på krogarna eftersom det är en högtidshelg. Norkarna firar ju snart 17e mai.
Kanske får jag hem mycket tips i fickan;)
Nu ska jag fortsätta njuta av kvällen, snart läggdags.
GOD KVÄLL OCH GOD NATT!
Vill bara avsluta med detta familje drömhus. Arholma.6 rum och kök. 4 sovrum.
Otroligt fint<3
Skulle vara en dröm att få bo i ett sådant hus någon gång;)

Nää nu ska jag fortsätta att drömma....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0