Min Torsdag!

Hej hej!
Tänk att det redan är Torsdag idag. Jag har hela dan trott att det har bara vart onsdag. Veckan har bara runnit iväg. Jag gillar läget, eftersom jag har en lång helg framför mig. På Lördag jobbar jag först 10-18 på H&M sedan 22-04.00 på Hans sjenke. Hela söndagegen blir att sova. På måndag den 17e så är det 17 maj. Norges nationaldag.
Då blir det att hylla det norska folket som NU spöar oss i både ishockey och Fotboll. Nu ska vi inte diskutera mer om det.

Min dag har varit helt ok. Jobbat som vanligt och tränat. Idag tränade jag faktiskt hemma. Jag körde baksidalår.
Körde bland annat marklyft med tunga vikter hantlar. Min klassiska hundställning övningen. Tränar baksida och rumpa. Sedan körde jag den svåra övningen som tar väldigt mycket av baksidan. Sätelyft heter den. Du står på knäna. Be någon du känner där hemma hålla dina fötter mot marken. Sedan böjer du hela kroppen framåt ner mot golvet och ta emot med händerna när du landar. Annars slår du i näsan. Tänk på att ha rak ryg när du går nedåt med kroppen. Inga C rygg.
Uppvärming körde jag 6 minuter hopprep med joggingskor. Inga platta fötter.

Snygga H&M skor till sommaren.  Tyvärr så finns dom inte i vår H&M butik i Alta. Men Kanske kommer de senare;)

Jag har blivit facinerad av vackra hus och hem här har vi ett till vackert hus från A-hus.
Skanör

2 planshus med 5 rum och kök med 3 sovrum. Otroligt snyggt hus i min smak.




Är det något mer jag drömmer om är ju värmen och Solen.  Annars så vill jag bara sova.
Det är som att leva i ett Big brother hus. Man är inne nästan dygnet runt.
Nu till något positivt. Imorgon fick vi order om att var fina på jobbet av chefen. Då tror jag nog att jag slänger över mig en soppåse, har ju inget fint. hahha Nämen jag får visa mitt vackra jag istället;). Man säljer ju mer med ett leende, eller hur!?
Iallfall det är en fullfart dag där alla nordmänn som bor i andra råttholor runtomkring kommer till köpcentrum. De handlar och samlar på sig. Kanske ett par nya tröjor till barnen som har växt till sig. Dessutom är det inte bara fredag utan det är också Natt öppet i helgen. Då räknar vi med att hela finnmark är på köpcentrum imorgonoch på Lördag. Som tur är jobbar jag bara mellan 10-16.
Det ska bli trevligt med lite nya ansikten;)

Nej nu ska jag avsluta ännu en dag med att få sova gott. Tänk hur fantastiskt det är att få sova. Alla bekymmer försvinner<3 och man får drömma;)
God nat,god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0