Inga krafter

God kväll!
Idag är är jag helt slut. Men jag är nöjd med dagens arbetspass. Nu är det inte många dagar kvar till jag reser hem till mitt kära hem i kumla. Jag ska jobba stenhårt de sista dagarna. Orsaken till att jag är lite dyster är att jag inte har lyckats få tag i boende här i alta till syrran, Sebastian och Aisha som vill komma upp och jobba här i sommar. Jag önksar att jag hade en större lägenhet så de kunde få bo hos mig.
Jag vet att alta är en bra plats för dem att jobba och skaffa erfarenhet. Det är i alta jag har fått min arbetserfarenhet.
Hoppas de förstår att jag gör allt jag kan....

Efter dagens jobb gick jag hem och lagade dagens mat. Blev ingen träning på grund av att jag har ont i magen och sliten. Men iallafall jag lagade jättegod mat. Torsk i file i ugn. Alltid kul att prova något nytt i köket.

Vill ni ha receptet??? Enkelt och gott.
Tina fryst spenat
Tina torsken
Hacka purjolök
Hacka gräslök
Salta, svartpeppra, citronpeppar
Häll i en klick creme fräsh (te sked)

Smeta spinaten på en bit folie. Ha i torsken och purjolöken, gräslöken och kryddorna.
Ungnen ska vara på 225 grader. (sätt på ungen medans du håller på, så den är varm)
Ha i torsken och vänta i 20-25 minuter.
FÄRDIG
Severa med kokt potatis och sallad.
OBS glöm inte salta torsken, som jag gjorde;)

Mer recept hittar ni på Matklubben.se


Syggaste skjortan EVER. Finns i vår butik i Alta.

Nu lockas det bara till en sak  SÄNGEN. God natt. Imorgon är det en ny dag, ny onsdag nya möjligheter.
Vem får en lyckodag, kanske du;)
sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: TACK! är då nervösS NU!!!!

2011-05-25 @ 11:37:54
URL: http://xiexie.blogg.se/
Postat av: Aisha

det klart vi vet du gör allt du kan.. det är inte lätt heller när man har jobb oxå...

jag förstår gumman

du e bässst :D pusss <3

2011-05-26 @ 11:36:29
URL: http://jaitehonestepattime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0