Vart tog måndag vägen!?

Hej hej!
Idag har det vart fullfart hela dagen. Måndagen bara försvann. Det känns nästan som om man har gått på spedo eller nåt. Efter den goda frukosten med gröt och salami macka drog jag till gymmet. När jag var färdig med träningen tog jag några minuter i bastun. För avkopplingens skull. Idag körde jag tungt BEN. Jag känner fortfarande vikterna i benen. Vid klockan tre var det snabbt att hämta ut garderoben som jag har köpt på JYSK. Väldigt billigt. 480 kr för en garderob. TACK snälla Niklas som körde mig i sin lilla röda bil för att hämta den.
Nu ska jag äntligen få ha mina kläder där man brukar ha dem. Inte i några plast lådor som jag nu haft de flesta kläderna i. Snart blir det dags att inviga den nya garderoben både på utsidan och insidan.

Har nyss avslutat kvällens disk, valt vilka kläder jag ska ha på sig imorgon och öppnat dagens  brev. Idag var det inte vilket brev som helst utan det var mitt H&M kort som har kommit. Nu känner jag mig äntligen som en H&M medlem.
Det kan bli farligt att ha detta kortet;)

Nej bara handla det du behöver....


I like the look!


Nej nu ska jag sluta drömma, Dags att sova. Imorgon är det tirsdag då börjar man klockan 10.00. Ska försöka vakna i god tid för att kunna äta en lugn och god frukost. Till det titta på Godmorgon programmet;)
God natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0