Fredag igen=)

Hej hej!
Idag blev det ett väldigt sent inlägg. Jag kom nyss hem från bion. Jag och Jacob har sett HANGOVER 2 premiären. Herregud vad bra den var. Jag tror att jag inte har skrattat så mycket på länge i en biograf.
Det är en film ni bara måste se.

Idag har det bara vart en helt vanlig fredag. Lungt på jobbet och lungt hemma. Ingen sol ingen värme.
Ikväll när jag kom hem nu fick jag höra av Johanna om skottlossningen i Örebro. Det var ingen vilken man som helst. Både Jacob och Johanna kände till honom.
Nu ska det börja skjutas folk i Örebro också. Herregud vad ska vi ta oss till.

God natt<3
Ta en dag i taget.....
Den här Fredag ser du inte eller upplever du aldrig igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0