En bra helg!

Hej hej!
Det har varit en fullfart helg så jag har helt enkelt inte hunnit sitta vid datorn. Som sagt vissa dagar är bättre än andra;). Jag har som vanligt jobbat på älsklingsjobbet H&M och i både fredags och lördags har jobbat som bartender på Hans sjenke. Hela gårdagen blev att sova. När jag vaknade vid 13 tiden så drog jag mot gymmet och tränade. Igår tränade jag i två timmar. Tränade ben, rupma och lite rygg. Sedan var det bara att dra hem och laga mat och sedan hinna med att sova lite innan det var dags för jobb igen.
Oj vilken natt, vilket tryck det var ute igår. Vi hade fullsatt inne på Hans sjenke. Efter stängtiden vid 03.00 så var vi alla helt slut. Någon timme efter stdäningen kom det alla väntar på. kvällens TIPS. Med 300 kr rikare i fickan gick alla hem glada och belåtna;). 280 kr i fredags och 300 kr i lördags. Det blir 580 kr extra i fickan och det kallar jag, En bra helg;)
En annan bra sak som har hänt i veckan är att vi äntligen kom med tidningen om TANZANIA resan.
Artikeln har Tonje skrivit, tjejen som var med mig på resan.
Det blev tre fantastiska sider. Jag är oerhört glad och tacksam attt jag kunde dela med min upplevelse på detta sättet. Jag blev själv väldigt rörd när jag läste den. Tonje är världens bästa skrivare. Kanske nästa journalist;)
Bra jobbat GOMMAN. Här får ni se lite bilder.....

Här ser ni bilden som var på framsidan...=) Mina fötter ser ut som de skulle nå ända ner till kina....



Som ni ser kan ni här se det nya huset på den översta bilden;)


I mittersta bilden kan ni ju se mammas gamla hus....Ser ut som de ska falla när som helst...

(Det bästa jag har gjort i hela mitt liv är att ha fått bygga ett hus till min mamma.
Men mitt hjärta skriker om att få göra mer och kanske få hjälpa fler...)

Ikväll sitter man inte ensam. Nu har Johanna kommit hem från borta matchen som slutade 1-1.
Om en halvtimme ska Jacob spela borta i Trodheim. Hoppas, Hoppas de tar hem segern. Inget är bätttre än en glad pojkvän;).
Jag ska lyssna på radion och höra hur det kommer att gå. Annars blir det en lugn hemma kväll. Hoppas det går en bra film ikväll. Ville gått på Pirates of caribien men jag har ingen ork.
Imorgon börjar en ny vecka, spännnde. Kanske ni svänger förbi H&M i alta och vill handla en as snygg klänning. Sitter som limmet.
Den lilla enkla svarta klänning alla må ha i garderoben.....
Du kanske behöver en ny vårjacka. Nu kostar den gråa och mörkblåa bara 150 kr från 199kr.
Finns också i svart men den är INTE på rea/salg kostar då 199 kr.
kan också passa på att säga att vi nu har rabatt på alla underkläder. Ta 3 betala för 2.
Nytt och sexigt till sommaren;)

Kram på er,  nu ska jag försöka hitta något vettigt att titta på. Vad har den norska kanalen att bjuda på en sådan söndag. Det ända som tycks gå nu är 4 stjärner reser. En matlagninsprogram.
Får se hur kvällen slutar.
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: okey, ska ha två egna outfits som ska användas som att spegla mig själv men jag kör på ena det du säger och den andra leopard dress ;P

2011-05-22 @ 22:24:37
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0