4 hours work

God kväll

Idag har man inte gjort mycket än att jobba mina 4 timmar på H&M. Det blev effektiva 4 timmar. Efter klockan 18 rinner klockan iväg och man ska hinna göra allt innan stänging. Idag ville vissa människor att vi inte skulle åka få hem. Jag hade en kö på 5 personer exakt klockan 20.
Men det är skönt att bli färdig till slut. När man väl kommer hem känns det som 8 timmar arbete, man slänger sig i soffan direkt. Som vanligt avslutade vi kvällen med Paradise Hotel Norge. Just nu är det final veckan och det är så sjukt spännade. Jag hoppas Kim och Heidi vinner.


Nyankommet till vår butik....

Jättesöt och enkel sommar klänning, finns i andra färger..



Sommarens strandväska ......



 Idag valde jag att bära rött på läpparna...För att det är så himla snyggt!


Nu ska jag lägga mig och kolla på sista avsnitten av Desperate housewives som jag nu hittat på nätet. Åhh det är så underbart kul att få kunna se det. JAG VILL ATT DET ALDRIG TAR SLUT;)

En hälsning till Emma, Sebastian och Aisha. Idag har jag försökt ringt ena gubben om lägenhet. Han är just nu på semester och jag får ringa när han kommer hem igen. Jag ska på Torsdag på jobbet höra med Ivan om han har fått tag i något. Jag hör med folk varjedag. >Hoppas det nappar snart;)
Ta han om er!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0